Mam Snapchata - zapraszam!!!

Witam Was w te coraz cieplejsze dni.

Dziś wpis nieco nietypowy, bo... założyłam Snapchata! i chcę Was do siebie zaprosić.
Właściwie mam tam konto już jakiś miesiąc, ale dopiero od przedwczoraj postanowiłam się uaktywnić. Nie będzie to jednak typowo urodowy Snap nastawiony tylko na promocję bloga i kręcący się wokół kosmetyków. 
Kilka z Was, a szczególnie te, z którymi mam znajomość na Facebooku wiedzą, że blog to nie jedyne i przede wszystkim nie moje główne hobby. Kiedy nie jestem w pracy i nie piszę postów na blog, tworzę kolekcjonerskie misie OOAK. Początowo to głównie w celu pokazywania niedźwiadków i procesu ich tworzenia założyłam konto w tej aplikacji. Jednakże, blog to dość spora cześć mojego życia i bardzo było mi bez niego pusto, kiedy zawiesiłam pisanie. Postanowiłam więc, że moje konto na Snapczacie będzie nosiło nazwę typowo misiową, ale snapy będą zarówno o nich, jak i o kosmetykach, moich podróżach, zakupach, blogu i o tym wszystkim, czym chciałabym się z Wami podzielić - czyli po prostu o mnie i moim życiu.
Mam nadzieję, że zaciekawię Was swoją osobą, tym, czym zajmuje się na co dzień, co mnie cieszy, bawi, czy smuci.

Było by mi bardzo, bardzo milo, gdybyście dodali mnie do obserwowanych i oglądali moje snapy. Bardzo chętnie dodam i Was, jeśli posiadacie konto - wpiszcie nazwę w komentarzu :)
Dajcie znać, czy jesteście w ogóle zainteresowani tego typu moim kontem w tej aplikacji.

Pozdrawiam :)


1 komentarz :

Każdy komentarz to znak, że post został przeczytany :) Zapraszam więc do dyskusji :)

URODOWE POPOŁUDNIE... © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka