Pretty Box wrzesień 2016

Heka.

Zanim zacznę, chciałabym Was zaprosić do posta, którego blogger wrzucił z takim opóźnieniem, że praktycznie nikt go nawet nie zauważył, po w końcu po 20 godzinach, kiedy sie ukazał, zakryło go kilkadzieścia innych postów. Wpis jest o supergładkich włosach domowym sposobem - KLIK

A teraz wracamy do tematu pudełeczka. Kiedy nie miałam sposobności prowadzić bloga (dla niezorientowanych w temacie, nie było mnie prawie pół roku), zamawiałam co miesiąc ChillBox. Niestety CB przerywa na moment swą działalność, a ja nie potrafię odmówić sobie małych niespodzianek - zdecydowałam się kupić Prettyboxa, który dodatkowo spodobał mi się, bo miało się w nim znajdować czarne mydło od Organiqe.

Dziś box do mnie przyszedł i powiem szczerze, że po długim czasie nie kupowania pudełka, powrót do niego okazał się bardzo miły.


Bioelixire macadamia oli & collagen, serum i szampon,
Dla mnie to bardzo ciekawa propozycja. Moje włosy lubią olej makadamia, ja lubię kolagen. Myjadło ma poprawiać wygląd włosów - ochraniać je przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, nawilżać, pomagać w stylizacji itd, a serum ma za zadanie odżywiać nam pasma (i pobudzać włos do wzrostu, co dla mnie jest absurdem w przypadku kosmetyku, którego nie nakłada się na skórę głowy).
Na moim serum nie było koreczka zabezpieczającego i w pudełku też go nie znalazłam.

Korektor od włoskiej firmy Lady Venezie,
Nie nie i jeszcze raz nie! Liczyłam na tusz, ale nie ważne, wiedziałam, ze plany się zmieniły i mogę go nie otrzymać. Miałam możliwość rezygnacji z pudełka, ale dla tuszu czy nie tuszu, nie było wart. Więc skąd moje niezadowolenie? Bo korektor jest suchy, wygląda tandetnie i do tego wkurza mnie niemiłosiernie (nie mówię tu o LV, ale ogólnie o pewnej tendencji) wychwalanie się pod niebiosa : firma z Francji, Włoch, Księżyca!!.. a tu made in PRC.. Dla niezorientowanych, to po prostu Chiny, nazwane ładniej i w dodatku w skrócie, co by się mało kto orientował. People Republic of China.
Wiele firm tak ostatnio robi. I ja tego nie popieram.


Olej z wiesiołka, Oleofarm,
Pierwsza myśl - kurcze, mam wielkie zapasy olejów, po co mi jeszcze jeden i to w takiej dużej butelce, na co ja go zużyję? Na włosy mam inne, do twarzy inne, na ciało nie używam, no psia mać trzeba komuś sprezentować. Myślę, ogarniam, czytam opis produktu i ulga, bo olej jest do użytku... wewnętrznego! Tak, trzeba go pić :) Także, wypije na pewno, bo olejek bogaty jest w tłuszcze wielonienasycone, jak np. omega-6.

DMG herbata Mango Tango, wiśnie w rumie,
Przepięknie pachnąca herbatka, która na pewno wypije, tak samo jak olej :)

Czarne mydło Savon noir od Organique,
To dla niego kupiłam pudełko. Bardzo lubiłam czarne mydło od Nacomi i gdy PB wsadził w swojego boxa te od Organique - musiałam je mieć. I co? I jest rozczarowanie. Po otwarciu słoika, zamiast gęstego żelu, który wyciągamy kawałkami, który znam i który widnieje na reklanie produktu, zobaczyłam.. płyn.
Nie wiem, czy to przez temperaturę. Swoje mydło od Nacomi też dostałam w upał i to jechało do mnie 2 dni - było po otwarciu twarde i zbite. Te mydła rozrzedzają się z czasem, ale po kontakcie z wodą, potem który osiada na dłoniach, paluchami użytkowniczek produktu.
Nie mam pojęcia, czemu moje mydło tak wygląda. Napisałam do PB, mają rozwiązać problem z Organique i dać mi znać.


video


Jako gratis, w PB znalazłam 15 ml pasty do zębów, wybielającej, Blanx. Takie próbki są fajne, bo starczy mi na więcej niż 3 razy, więc jakieś tam pojęcie o działaniu produktu będę mieć i ewentualnie zakupię. lub nie, produkt pełnowymiarowy.

No i to tyle.
Box mi się podoba, bo poza korektorem, wszystko zostanie zużyte. Szampon już poszedł w ruch, herbatkę niebawem zaparzę. Zaraz po ślubie zacznę pic olej (nie robię tego wcześniej, bo boję się pierwszej reakcji mojej cery). Serum wetrę we włosy rano.
Tylko to mydło mnie zastanawia. Jednak nie uznaje tego za minus pudełka, bo to nie jest wina twórców boxa.


5 komentarzy :

  1. Box rzeczywiście ciekawy :)
    Pomożesz KLIK ? dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość fajna, ale bez szału. Bardziej podobały mi się trzy poprzednie edycje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzje mydła :) zdecydowanie to ono jest najmocniejszym punktem pudełka

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to znak, że post został przeczytany :) Zapraszam więc do dyskusji :)

URODOWE POPOŁUDNIE... © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka