Hey,
uważam, że należą Wam się wyjaśnienia, bo na stronie Shiny, te prawdziwe powody znikają w ekspresowym tempie.
Od rana kilkanaście dziewczyn zostało już zablokowanych przez ShinyBox, każdy komentarz dotyczący prawdziwej przyczyny opóźnień w wysyłce został skasowany, a użytkowniczka zbanowana.
Na stronie Facebookowej SB czytamy:
"Dziewczyny, okres przedświąteczny to niewątpliwie czas szczytu zakupowego, stąd w dostawie przesyłek mogą pojawić się opóźnienia. Grudniowe pudełka ShinyBox zostały wczoraj przekazane do wysyłki i systematycznie wyruszają w swoją dalszą drogę. Przesyłki, które nie zostaną dostarczone dzisiaj, będą dostarczane po weekendzie. Z naszej strony monitorujemy cały proces wysyłkowy i na bieżąco weryfikujemy jego postępy. Dziękujemy za Waszą cierpliwość i wyrozumiałość."
Prawda jest taka, że NIKT nie otrzyma dzisiaj pudełka. Dlaczego? Kurierzy zaczęli puszczać parę z ust: Shiny po raz kolejny NIE OPŁACIŁO faktury GLSowi, w związku z czym GLS nie możne posłać paczek w Polskę - nasze boxy leżakują w magazynie. Tam je wczoraj przywieziono, zostawiono i teraz czekają, aż Shiny zapłaci firmie kurierskiej za rozwiezienie ich do nas.
Także, na próżno dziś czekać na pudełka.
To nie jedyny tego typu wpis z dzisiaj zawierający takie informacje. Shinies mają także kurierów i pracowników GLSa w swoich rodzinach - takie tajemnice ciężko jest utrzymać w tajemnicy (tak, masło maślane) - przecież nawet zawartość czasem przecieka do internetu zanim zostaną rozesłane pudełka :)
Brak słów..
OdpowiedzUsuńPatrzyłam na podgląd przesyłki, byłam bardzo zawiedziona, że nie wyszła. Święta świętami, ale klient nasz Pan:)Shiny przez to i nie tylko ta straci klientów.
OdpowiedzUsuńObserwowałam od rana to co się działo i widziałam na własne oczy jak usuwają komentarze. Stracili w moich oczach już wszystko, to moje ostatnie pudełko (a i tak było pojedyncze, bo wcześniejsze akcje też mnie denerwowały). Z InspiredBy też dają dupy i z zawartością i z wysyłką. Śmiech na sali.
OdpowiedzUsuńMasakra .... Brak profesjonalizmu
OdpowiedzUsuńCoś strasznego, ale obciach...
OdpowiedzUsuńCo się dzieje :P
OdpowiedzUsuńCoś mi się wydaje że przez tą akcję sporo osób zrezygnuje... Ja i tak miałam kończyć swoją przygodę z Shinyboxem po tym pudełku, ale chyba nawet gdybym tak wcześniej nie postanowiła to po dzisiejszych przebojach i tak anulowałabym subskrypcję.
OdpowiedzUsuńA ja jak głupia czekałam cały dzień. Zapierdziel w pracy nie pozwolił mi monitorować. Ale teraz wiem o co chodzi. Miałam zrezygnować, ale żal mi było. Teraz już nie jest
OdpowiedzUsuńA co się stanie jak te dwa dni dłużej poczekamy na pudełka?....Nic:)Też mam firmę i też zdarza mi się nie opłacić jakiejś faktury. Jesteśmy ludźmi i zdarza nam się popełniać jakieś błędy. Dziewczyny z ShinyBox bardzo się starają. Organizują fajne konkursy. Raz mi się zdarzyło wygrać i miałam fajny prezent na urodziny:) Ja jestem bardzo zadowolona z ich obsługi i nigdy mi się nie zdarzyło żeby mnie olali, nie odpisali na maila itp. Ciesze się też że ich boxy są typowo kosmetyczne i nie ma w nich jakiś dziwnych niepotrzebnych gadżetów....
OdpowiedzUsuń