Coś dziwnego, żelowego.... galaretka do mycia o zapachu granatu

Hey.
W PrettyBoxie styczniowym znalazłam pewien.. hmm.. ciekawy..intrygujący żel do kąpieli/pod prysznic. Początkowo wydawał mi się świetnym produktem, ale w miarę używania zmieniłam zdanie. Poczytajcie dlaczego. 



Nazwa produktu:
Żel pod prysznic o zapachu granatu 

Producent:
Lavea 

Cena:
14 zł

Konsystencja, kolor, zapach:
Zapach słodki, bardzo mi się podobał, ale pachniał jak galaretka malinowo-truskawkowa. No i własnie, konsystencja - również galaretki. Przechylony płyn dość długo wracał do swojego poprzedniego "położenia". Kolor- CZERWONY, bardzo czerwony.

Opakowanie:
Plastikowa butelka z metalowym korkiem ozdobionym małym plastikowym granacikiem.
 
Skład:



Obietnice producenta:
Żel pod prysznic Fruit Garden Therapy z owocem granatu. Jest odpowiednim kosmetykiem do codziennej pielęgnacji skóry i przeznaczony dla wszystkich rodzajów skóry. Doskonale eliminuje zanieczyszczenia z górnych warstw skóry tworząc warstwę ochronną przez co skóra jest zabezpieczona przed zanieczyszczonym środowiskiem.

Moje wrażenia:
Zapach to jedyne co mi się od początku do końca podobało w tym kosmetyku. Mimo że miał pachnieć granatem - nie pachniał, ale aromat był bardzo ładny i smakowity.

Gęstość to coś co mnie zachwyciło do momentu pierwszego użycia - taką galaretkę kiepsko się aplikuje i albo wylewa się jej za mało, bo reszta ucieka do butelki, albo wypada jej dużo za dużo. Bardzo kiepsko rozprowadza się na skórze, bo ciężko rozpuszcza się w wodzie i na mokrym ciele. W gąbkę wsiąka i kiepsko się pieni. 
Jak myje? Średnio. Właściwości pieniące-myjące-rozprowadzające-rozpuszczające w połączeniu w całość to jednak kiepskie combo. 

Kolor to tragedia, gdy wylejemy produktu za dużo, mamy wrażenie, ze myjemy się krwią..

Nie mam nic dobrego do powiedzenia o tym produkcie. Zużyłam jako płyn do kąpieli, bo ładnie pachniała nim woda. 

7 komentarzy :

Każdy komentarz to znak, że post został przeczytany :) Zapraszam więc do dyskusji :)

URODOWE POPOŁUDNIE... © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka