Chillbox listopad 2015 - czekoladowo-kakaowo

Heyka. jest Chillbox!! 
Od razu powiem, że pudełko dostaje maximum punktów, jestem nim po prostu ZACHWYCONA! Sto procent zadowolenia!


Pudełko listopadowe jest zachowane w czekoladowej tematyce - uwielbiam dobra czekoladę - zapach mniej, bo z reguły kosmetyki są sztuczne i pachną mdło, ale tutaj wyczuwam jedynie wspaniałe aromaty <3


Bjonj - organiczny multikrem z masłem shea i olejkiem jojoba
Nie znam tej firmy, ale z pewnością na zimę a nawet jesień to fantastyczny pomysł. Nie otwierałam go jeszcze, bo mam do wykorzystania jeszcze kilka maseł do ciała, ale nie mogę się już doczekać, aż zerwę z niego sreberko :)

Anglik zakochany., Michael Sadler
Książka jest trzecią z serii. Nie sądzę jednak, by dziewczyny dały nam do pudła książkę, której nie zrozumiemy bez przeczytania dwóch poprzednich. Nadal brak czasu na książki - nawet na blog ostatnio mało czasu, ciągle pomijam ciekawe posty do poczytania :( Może nadrobię wszystko w Święta?

Daylight Kringle Candle - gorąca czekolada
Dacie wiarę, że świeca na prawdę pachnie czekoladą? Gorącą, dobrą, mocną czekoladą mleczną. Jestem oczarowana tym krążkiem. znam tylko woski YC (oba mam z boxów, ja z reguły nie kupuje wosków, ciągle je gdzieś omijam) i lubię, ale ta świeca jest magiczna.

Dresender Essenz - żel pod prysznic czekolada i żurawina
Nie znam - kolejna perełka i nowość. Bałam się powąchać, ale zaryzykowałam i nie żałuję. Bardzo ciekawy i naturalny zapach. Ciekawe, jak będzie umilał mi czas kapieli :)

Pizca del Mundo - Kakao
Nie otwierałam, jest zaplombowane - ale jutro skosztuję. Puszka jest nieziemska, ma super design i na pewno ja sobie zostawię :D

Yasumi - maska kakaowa
Znacie moje podejście do Yasumi - bardzo lubię ich produkty, więc jestem pewna, ze maska to kolejny dobry kosmetyk. A jeszcze skoro ma oczyszczać, tym lepiej <3

Skin79 Ultra light mask sheet - I'm smoothing
Wybielająca maska w płacie. Nie wiem czemu nie ma jej ujetej na kartce - Czyżby taka rewelacyjna niespodzianka - gratis? jutro wolne, to chyba wypróbuję :D

Do pudełka wrzucone jeszcze były próbki podkładów skin79 oraz wiele, wieleeee bonów i zniżek.

Chillbox, uwielbiam Was! Pudło jest mega i przesmacznie pachnie! 


21 komentarzy :

  1. i pierwsze zdanie załatwia sprawę :) pudełko jest świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko fajne ^^ jedyną rzeczą, którą bym wymieniła jest właśnie ta książka - jakoś nie trafia w mój gust ;p Cieszę się, że kupiłam subskrypcję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem mega zadowolona z zawartości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też Dziewczyny kupiły tą czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseczka jest prezentem od św. Mikołaja, jak to ujęły dziewczyny z chillboxa :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekoladowe klimaty to w sam raz na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym powąchać tą świeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem równie szczęśliwa z tego pudełka co Ty. Puszka kakao jest rewelacyjna, jurto na śniadanie próbuję! Wszystko pięknie pachnie i wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  9. Również uważam, że jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Planuję jutro zrobić kakao, zawdziać skarpety i z maseczką na twarzy rozpocząć czytankę o angliku,,,żeby chandrę zabić - bo nie zdążyłam zamówić grudniowego chill....ech:/ Dziewczyny jak zwykle dały radę :) Bardzo dobre pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się zawartość! Czemu ja nigdzie nie widziałam Dresender Essenz. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię czekolady zbyt więc pudełko by mi nie podeszło

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełko musiało pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż kusi zapachem ;) już wiem co bym dzisiaj robiła jakbym miała to wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo takim pudełkiem bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja obecnie czekam na swojego Shine box. Jak mnie nie zadowoli poszukam czegoś nowego i może zamówię Chillbox . Bo widzę dość ciekawie wygląda zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda smakowicie :3

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Chillbox mnie coraz bardziej ciekawi ale chwilowo jeszcze się wstrzymam ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to znak, że post został przeczytany :) Zapraszam więc do dyskusji :)

URODOWE POPOŁUDNIE... © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka