SOS dla paznokci - Evree Max Repair - rewelacyjnie działające serum

Heyka.

Dziś krótka recenzja regenerującego serum do paznokci, które znalazłam w Shinyboxie. Mowa o Evree Max Repeir.


Produkt otrzymujemy w małej tubce o pojemności 9 ml. Koszt - około 15 zł. W swej formule i opakowaniu bardzo przypomina mi Regenerum - serum nakłada się wbudowanym w tubkę pędzelkiem, z którego po naciśnięciu opakowania wypływa kosmetyk. Jest to według mnie bardziej poręczna aplikacja, niż nakładanie produktu w sposób, a jaki malujemy paznokcie lakierem.


Kilka słów o kosmetyku: Serum to przeznaczone jest do słabych i zniszczonych paznokci. Jego formuła zawiera idealnie dobrane, wysoko skoncentrowane składniki, które wykazują silne właściwości pielęgnacyjne dla paznokcia i otaczającego go naskórka. Składniki aktywne: olejek oliwkowy, olejek winogronowy, olejek makadamia, olejek ostropestowy, olejek avocado, olejek abisyński, olejek arganowy, olejek jojoba. Regeneruje, wzmacnia i wygładza, przywraca naturalną barwę i blask, nawilża, zmiękcza i ujednolica naskórek wokół paznokci. Formuła serum szybko się wchłania.


I wiecie co, co ja mogę więcej powiedzieć, kiedy to wszystko prawda? Serum jest REWELACYJNE! Dużo lepsze, moim zdaniem, niż Regenerum. fajnie się aplikuje, dobrze wchłania, formuła nie jest tłusta. Paznokcie są wybielone, ładniejsze i dużo mocniejsze. Nawet po wielkim zmywaniu (a nie zmywam w rękawiczkach) wystarczy 5 minut od aplikacji Evree Max Repeir żeby paznokcie były ładne, zadbane, białe i po prostu wyglądały zdrowo. 


I tyle - najlepsze serum/odżywka do paznokci jaką miałam - na pewno kupię kolejne opakowanie - choć nie wiem kiedy to nastąpi, bo produkt jest mega wydajny.

Sklad:
Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Coco Caprylate/Caprate, Macadamia oil, Silybum Marianum Seed Oil, Avocado (Persea Gratissima ) Oil, Crambe Abyssinica Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Terpinen-4-ol, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid.

Pozdrawiam :)


15 komentarzy :

  1. Kupiłam na Rossmannowskiej promocji, oby u mnie równie dobrze się spisało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekonałaś mnie do jej zakupu - rozejrzę się w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno je kupiłam i jestem zachwycona nim :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny produkt, uzywam go kiedy mam bardzo przesuszone okolice paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie wiedziałam o jego istnieniu w trakcie promocji. Obecnie używam odżywki z loreala, nawet nie wiem czy jeszcze jest w sprzedaży, bo używam i używam, a jej nie ubywa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje paznokcie ostatnio same z siebie odżyły :)) Buziak Kochana na milutki wieczór :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie. Z chęcią bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po takim zachwycie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wyjąć je z szuflady i zacząć używać wreszcie, skoro taka pochlebna recenzja! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie kosmetyki Evree moim zdaniem są bardzo fajne i dobre :)
    Chętnie spróbuję jak zdejmę hybrydy i dam troszkę odpocząć pazurkom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam, i mam nawet zdjęcia przygotowane pod posta i też uważam że jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham kremy do rąk z tej firmy ;) więc nie dziwi mnie fakt, że to serum jest takie dobre;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się super!

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to znak, że post został przeczytany :) Zapraszam więc do dyskusji :)

URODOWE POPOŁUDNIE... © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka