Naturalnie z Pudełka - wersja listopadowa - jak jest tym razem?

Witam Was!
Wczoraj obiecałam Wam listopadowe Naturalnie Z Pudełka i oto jest. Ostatnie pudełko mnie nie zachwyciło, jeszcze nie użyłam nic, co się w nim znalazło prócz pomadki. A jak jest tym razem?



BJOBJ - maska do włosów z owsem
Bardzo zainteresował mnie ten produkt. Ładnie pachnie, ma dobrą pojemność i ciekawie się zapowiada. Mam cienkie włosy, które lubią proteiny, więc mam nadzieję, że pokochamy sie z ta maską :)
2/2 pkt


KIVVI - marmoladka do ciała
Nie mam pretensji o wielkość, nie mam ich do NzP, ale producencie, serio? Wymyśliliście taką pojemność?! Na jedna nogę chyba.
Produkt ładnie pachnie, ale nawet do rąk się nie nadaje, bo jest dość twardy i ciężko go nabrać oraz rozsmarować, bo ma taką mało śliską konsystencję. Wolałabym marmoladkę do ust i chyba własnie do tego wykorzystam tą, która co prawda jest do ciała, ale już nie chce mi się komentować pojemności
1/2 pkt

AGAFFI - termalno-iłowa maska do ciała
Super, bardzo ciekawy produkt. Lubię Agafii, lubię ich maski do twarzy, a że jestem zmarzluchem,. mam nadzieję, że ten produkt rozgrzeje mnie zimą albo nawet i teraz już - jesienią.
2/2 pkt


Serum z witaminą C - IOSSI
Zaintrygował mnie ten olejek i na pewno bardzo szybko po niego sięgnę. Nie wiem co mam na razie o nim więcej napisać, ale na prawdę, zainteresował mnie.
2/2 pkt

NACOMI - peeling cukrowy do rąk
Przepiękny zapach, choć dosyć twarda konsystencja. Nie mniej jednak, moje rece maja duzo do roboty ostatnimi czasy i taki relaks oraz pielęgnacja bardzo im się przyda.
2/2 pkt


PIXIE - podkład mineralny
mam odpowiedni kolor, generalnie podkłady mineralne są ok, ale nie jestem za wkładaniem tego typu produktów do pudełka - wiele dziewczyn dostało ciemne odcienie. Transparentny puder byłby lepszy, ale no cóż, zobaczymy, może akurat mi podpasuje.
1/2 pkt

Razem 10 na 12 punktów, co daje 83% zadowolenia. Pudełko uważam za udane i na pewno nie jeden z kosmetyków dobrze się spisze :)

18 komentarzy :

  1. Fajne produkty ;) Ciekawi mnie serum z wit C szczególnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cieny pixie by mi pasowało:) lubie te minerałki , maska z owsem tez ciekawa a serum z wit C to juz w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne to pudełko! Wszystko bym chciała przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam nawet się skusić, ale zobaczyłam pojemność marmoladki :D Nie-e! Bania Agafii jest u mnie normalną sprawą, mam całe pudło, więc mnie nie kusi. Serum i maska do włosów - najciekawsze produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zawartość, wszystko mnie zaciekawiło !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne to pudełko, milo to przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pojemność marmoladki faktycznie symboliczna. A co do podkładu mineralnego, to takie rzeczy zawsze powinni dawać w jasnych kolorach. Bardziej uniwersalnych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się zawartość bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marmoladkę z Kivvi miałam - pięknie pachniała , ciekawi mnie ta maska do włosów - odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zawartość, jest co testować :)) Buziak na miły wieczór :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że tym razem pudełko przypadło Ci do gustu:) Ja nie jestem fanką naturalnej pielęgnacji, więc wolę pudełka typu BeGlossy czy JoyBox,z którymi tez niestety bywa różnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wczoraj używałam pierwszy raz kosmetykó z serii Agafii i jestem zadowolona, fajny zestaw ogólem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tym razem box jest całkiem fajny, nawet przez moment chciałam go kupić na allegro ale ostatecznie stwierdziłam, że szkoda mi kasy :) ciekawe jak będzie w grudniu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to znak, że post został przeczytany :) Zapraszam więc do dyskusji :)

URODOWE POPOŁUDNIE... © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka