GIVEAWAY u Urodowe Popołudnie

Hey :)

Ostatnio obiecywałam nowe rozdanie i oto jest. Nie wracając do poprzedniego, gdzie większość zgłoszeń była nieważna, przedstawiam zasady tego rozdania:

Rozdanie trwa od 1 czerwca 2015 do 30 czerwca 2015 do 23:59. Zwycięzca zostanie wybrany poprzez losowanie. Wyniki postaram się ogłosić między 13 a 19 lipca, ponieważ wcześniej będę niedostępna.

Zady ogólne:
A. Rozdanie organizuję ja, tak samo jak i nagrody fundowane są przeze mnie - Justine Urodowe Popołudnie 
B. Darmowa wysyłka wygranej - tylko na trenie Polski. Jeśli mieszkasz za granicą, niestety musisz zapłacić za wysyłkę nagród.
C. Nie musisz być pełnoletnia, aby wziąć udział w zabawie
D. Po wysłaniu informacji o wygranej, masz 5 dni na podanie mi danych do wysyłki oraz na wybór odlewek - po tym terminie losowanie odbywa się jeszcze raz.
E. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

Wszystkie zgłoszenia weryfikuję w chwili dodania przez Was komentarza oraz będę ponownie sprawdzać na koniec, tak więc nie radzę oszukiwać ;p Osoby które nie wykonają czynności obowiązkowych nie będą brane pod uwagę.

WARUNKI KONIECZNE (bez spełnienia tych warunków nie weźmiecie udziału w zabawie, a wierzcie, sprawdzam to):

1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga - jeśli nie jesteś nim do tej pory, to zacznij obserwować i w komentarzy wpisz nazwę pod jaką mnie obserwujesz, nie link do bloga.
2. Musisz być obserwatorem mojego profilu na FaceBooku, jeśli jeszcze nim nie jesteś, to proszę, zalajkuj: KLIK
3. Jeśli posiadasz bloga, to na Twoim blogu musi znaleźć się informacja o moim rozdaniu, wraz z odnośnikiem do GiveaAwaya. Jeśli bloga nie posiadasz (ale na prawdę go nie posiadasz), udostępnij informację o zabawie na swoim FaceBooku.

Wyjątki: Zdaje sobie sprawę z tego, że nie każdy ma i bloga i FB, dopuszczam możliwość spełnienia tylko jednego z tych dwóch warunków - udostępnienia info na FB. Jeśli jednak okaże się, że masz bloga i zataiłaś to w zabawie, bo np. nie chcesz ogłaszać mojego rozdania - Twoje zgłoszenie będzie nieważne.

4. Odpowiedz w komentarzu na pytanie: Jeśli w ciągu godziny miałabyś się wyprowadzić na drugi koniec świata i tam zaczynać wszystko od początku (załóżmy, że masz pieniądze na zakup od nowa wszystkich potrzebnych do życia i szczęścia rzeczy), to co spakowałabyś do swojej tylko jednej, średniej wielkości walizki, czego za żadne pieniądze wiesz, że już nigdzie nie kupisz, lub z czym jesteś tak związana, że zawsze musisz mieć to blisko siebie?
Mogą to być ubrania, książki, kosmetyki - liczy się ciekawa odpowiedź.

WARUNKI DODATKOWE (podwójny los)

5. Wspomnij w którymś ze swoich postów o zabawie, załączając zdjęcie i odnośnik do rozdania
6. Jeśli masz  bloga oraz FB i udostępnisz informację o GiveAway na obu portalach - masz zapewnione dwa losy.

Szablon komentarza:

1. Obserwujesz blog jako:
2. Obserwujesz FanPage na FB jako:
3. Udostępniłaś info na blogu (link) i/lub na FB imię i pierwsze 3 litery nazwiska lub cały link jeśli udostępniłaś z FanPage'a):
4: Odpowiedź na pytanie:
--------------
5: link do posta w którym wspomniałaś o Giveaway:
e-mail: 

UWAGA NAGRODA DODATKOWA:
Zastanów się nad swoją odpowiedzią w komentarzu, bo jeśli nie uda Ci się zostać wylosowaną, przewiduję jeszcze nagrodę niespodziankę dla najlepszej odpowiedzi na pytanie zadane w zabawie. Najlepszą odpowiedź wybiorę ja.

-------------
Bardzo by było mi miło, jeśli po czasie trwania zabawy zostałabyś ze mną tutaj i na FaceBooku :)





NAGRODY:
1. Nowa mascara Rimmel WonderLash z olejkiem arganowym - nabyłam ją specjalnie na rozdanie, gdy w Rossmanie były promocje,
2. Nowa, nieużywana, ażurowa opaska do włosów (jeszcze z metką),
3. Około 80 gram maski Alma wraz z instrukcją użycia (zbiera bardzo dobre opinie i recenzje)
4. Nowa, nieużywana szminka Gosh w kolorze "lambada",
5. Nowy, nieużywany, czerwony lakier do paznokci firmy INDIGO
6. 100 ml odlewki szamponu Kallos Peach
7. Dwie wybrane z listy odlewki, po ok.80 ml każda:
- Planeta Organica - TOSKAŃSKA maska do włosów
- Planeta Organica - TAJSKA maska do włosów. Blask i siła - 300 ml
- Planeta Organica - MAROKAŃSKA maska do włosów 
- Organic Shop - maska do włosów GRECKA FIGA i OLEJEK MIGDAŁOWY 
- Planeta Organica - Szampon ORGANICZNY ROKITNIK włosy suche i uszkodzone
- Planeta Organica - odżywka do włosów ORGANICZNY ROKITNIK włosy suche i zniszczone
- Natura Siberica - Maska ROKITNIKOWA dla poważnie zniszczonych włosów GŁĘBOKA REGENERACJA 
- Natura Siberica - Maska ROKITNIKOWA dla suchych i normalnych włosów GŁĘBOKIE NAWILŻENIE 
- Planeta Organica Afryka - Maseczka SHEA dla włosów suchych i zniszczonych - odżywienie i regeneracja 
- Kallos Banan maska
- Kallos Botox maska

W sumie 8 nagród. :) Wszystko zostanie zapakowane w pudełko z majowej edycji ShinyBoxa.

Zapraszam do zabawy, życzę dużo szczęścia i pomysłów na odpowiedź :) 





10 komentarzy :

  1. 1. Obserwujesz blog jako: Aneta Sz.
    2. Obserwujesz FanPage na FB jako: Droga do perfekcyjnych włosów
    3. Udostępniłaś info na blogu (link) i/lub na FB (odnośnik bezpośrednio do posta): http://drogadoperfekcyjnychwlosow.blogspot.com/ baner na pasku bocznym bloga
    4: Odpowiedź na pytanie: Do walizki spakowała bym zdjęcia i płyty, które przypominają mi o dawnych czasach i osobach, które były dla mnie ważne jednak już odeszły. Pamiątki tego typu są dla mnie bardzo ważne i uwielbiam je oglądać.
    --------------
    5: link do posta w którym wspomniałaś o Giveaway: http://drogadoperfekcyjnychwlosow.blogspot.com/2015/05/niedziela-dla-wosow-9-prosta-pielegnacja.html na końcu posta jest informacja o konkursie i baner
    e-mail: drogadoperfekcyjnychwlosow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwujesz blog jako: Candymona Blogspot
    2. Obserwujesz FanPage na FB jako: Moniska Nowa
    3. Udostępniłaś info na blogu- http://candymona.blogspot.com/p/banery-konkursowe.html
    i na FB - https://www.facebook.com/moniska.nowa/posts/376984592504970
    4: Odpowiedź na pytanie: Co bym spakowała ? Może to prymitywne ale pierwsze co mi przychodzi na myśl to telefon i laptop lub tablet - dlaczego ? Telefon żeby móc się kontaktować z rodziną i przyjaciółmi. Tablet/ laptop bo można zapisać na tych urządzeniach wszelkie zdjęcia (przypominające nam radosne chwile), pliki i ważne dokumenty. Poza tym kto by prowadził bloga gdybym nie miała dostępu do internetu ;p ?
    Dodatkowo zabrałabym aparat aby móc uwieczniać nowe, piękne momenty i miejsca. Zabrałabym też dowód i prawo jazdy bo po co mieć problemy z powodu ich braku :D Jak widać należę do osób które myślą prosto i praktycznie. Oczywiście albumy ze zdjęciami fajna rzecz ale skoro mam tylko jedną walizkę zabrać to po co zajmować sobie miejsce. Tam gdzie bym się wybrała tez można wywołać ;)
    Spakowałabym też swój diadem ze ślubu bo poza obrączką najbardziej mi się kojarzy z tym dniem :) Na koniec włożyłabym do walizki trochę ulubionych ciuszków (mam takie które na prawdę lubię a mogłabym ich już nigdy więcej nie znaleźć) i kosmetyków.
    A tak poza tym zabrałabym ze sobą męża, więc upchnęłabym coś jeszcze do jego walizki :P
    e-mail: candymona@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwujesz blog jako: rudy włos
    2. Obserwujesz FanPage na FB jako: Kasia S
    3. Udostępniłaś info na blogu (link) i/lub na FB imię i pierwsze 3 litery nazwiska lub cały link jeśli udostępniłaś z FanPage'a): rudywlos.blogspot.com
    4: Odpowiedź na pytanie: z pewnością zabrałabym mojego laptopa, w którym mam zdjęcia i wiele potrzebnych mi plików, album ze zdjęciami oraz mój segregator z przepisami, gdyż uwielbiam gotować, a wielu przepisów zwyczajnie nie znam na pamięć. Ubrania, książki, płyty mogę kupić, ale tego raczej nie odtworzę, a jest to dla mnie cenne.
    5: link do posta w którym wspomniałaś o Giveaway:-
    e-mail: kasdwaraz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwujesz blog jako: Gosia Woźniak
    2. Obserwujesz FanPage na FB jako: Gosia Woźniak
    3. Udostępniłaś info na blogu (link) i/lub na FB : http://body-hair-life.blogspot.com
    4: Odpowiedź na pytanie: Gdybym miała wyjechać już teraz, zabrałabym pamiątki rodzinne i wszelkie inne pamiątki, zdjęcia, pendrive z ważnymi plikami, telefon, słuchawki, ulubione książki, pamiętniki, w których spisałam połowę swojego życia, swój ukochany wisiorek, z którym się nie rozstaję a przede wszystkim wszystkie adresy i formy kontaktu z bliskimi oraz przyjaciółmi. Oczywiście nie zabrakłoby wszelkich potrzebnych dokumentów, dowodu, świadectw itp. :)
    --------------
    5: link do posta w którym wspomniałaś o Giveaway: ---
    e-mail: gosiawozniak1998@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwujesz blog jako: lady angel.
    2. Obserwujesz FanPage na FB jako: Lady Angel bloguje.
    3. Udostępniłaś info na FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=444084305764859&id=444061092433847
    4: Odpowiedź na pytanie: Nic bym nie wzięła ze sobą oprócz telefonu. Wzięłabym najbliższych, chociaż oni w tej walizce to raczej by się nie pomieścili.
    --------------
    5: link do posta w którym wspomniałaś o Giveaway: ----
    e-mail: cosmeticsandheels@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwujesz blog jako: Margie
    2. Obserwujesz FanPage na FB jako: Ney Leenka
    3. Udostępniłaś info na FB https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1416137882048301&id=100009563085580
    4: Odpowiedź na pytanie: Takie trudne zadanie dla kobiety. Wiadomo, każda z nas chciałaby nawet i zabrać cały dom, bo przecież to lubi, się podoba, a to się jeszcze przyda... Z pewnością zabrałabym wszystkie dokumenty, rodzinny album, ulubione maskotki (skoro mała walizka to musiałabym się ograniczyć do max czterech), dwa psy, dwa królik i świnkę morską też bym musiała zabrać, jakoś przemycić chyba. Hm, a rodzice, brat? Chyba potrzebna mi Arka Noego, a nie podręczna walizka. Jednak przyjmijmy, że wszystko się zmieści i jestem gotowa zamieszkać w nowym miejscu.
    --------------
    5: link do posta w którym wspomniałaś o Giveaway: -
    e-mail: Neyleenka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję blog jako: Alice917naMSP
    Obserwuję FanPage jako: Alicja Borychowska
    Udostępniłam info na blogu: http://chill-in-heart.blogspot.com/2015/06/urodowe-popoudnie.html

    Jeśli w ciągu godziny miałabyś się wyprowadzić na drugi koniec świata i tam zaczynać wszystko od początku (załóżmy, że masz pieniądze na zakup od nowa wszystkich potrzebnych do życia i szczęścia rzeczy), to co spakowałabyś do swojej tylko jednej, średniej wielkości walizki, czego za żadne pieniądze wiesz, że już nigdzie nie kupisz, lub z czym jesteś tak związana, że zawsze musisz mieć to blisko siebie?
    _______________________________________________________________
    A więc tak, zabrałabym ze sobą a raczej kupiłabym Tengle Teezer który niestety mi ukradziono, a stwierdziłabym, że większa szczotka by się nie zmieściła. Średnia walizka? Oczywiście spakowałabym parę ubrań. Włożyłabym do walizki pieniądze aby kupić niezbędne żeczy w mieście w którym będę mieszkała. Zabrałabym większość polecanych przez Ciebie rzeczy których nie miałam okazji jeszcze kupić. Wzięłabym jakieś najważniejsze dokumenty, papiery. Wzięłabym mojego psa i oczywiście całą rodzinę. Bo co to za inne życie bez rodziny? Wzięłabym laptopa, żebym mogła startować w takich Giveaweyach jak twój! Wzięłabym kosmetyczkę, ciepły koc, poduszkę pod głowę, i jakieś rzeczy które by mi przypominały o dawnym domu. Wiadomo, że zabrałabym wszytko ale średnia walizka na to nie pozwala :/ Pytanie bvło bardzo trudne. Ale mam nadzieję, że moja odpowiedź, nie była taka zła. Podstawą byłby telefon dzięki któremu mogłabym kontaktować się z najbliższymi! A co do laptopa to była by to jedna z najważnieszych żeczy. Ty powinnaś wiedzieć o tym najlepiej, ponieważ sama kochasz blogować a to jest moja pasją! A pasja to jedna z najważniejszych rzeczy. Dzięki pisaniu pojawia się uśmiech na mojej twarzy.
    _____________________________________________________________________________
    Dziękuje za przeczytanie <3 Pozdrawiam, a to mój e-mail: Alice917naMSP@gmail.com
    PS: Czekam na posty! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwujesz blog jako: Monika Kalisz
    2. Obserwujesz FanPage na FB jako: Monika Kalisz
    3. Udostępniłaś info na blogu (link) i/lub na FB imię i pierwsze 3 litery nazwiska lub cały link jeśli udostępniłaś z FanPage'a:
    Link: http://redlipstickmonica.blogspot.com/ FB: Monika Kal.
    4: Odpowiedź na pytanie:
    Jeśli w ciągu godziny miałabyś się wyprowadzić na drugi koniec świata i tam zaczynać wszystko od początku (załóżmy, że masz pieniądze na zakup od nowa wszystkich potrzebnych do życia i szczęścia rzeczy), to co spakowałabyś do swojej tylko jednej, średniej wielkości walizki, czego za żadne pieniądze wiesz, że już nigdzie nie kupisz, lub z czym jesteś tak związana, że zawsze musisz mieć to blisko siebie?
    Odpowiedź:
    Gdybym miała coś ze sobą wziąć cennego, czego nie znalazłabym w żadnym sklepie, zabrałabym mojego kota-Gacka. Wolałabym rodzinę, ale się nie zmieszczą. Mojego kota traktuję jak siostrę czy brata, ale niestety tylko on się zmieści w małą walizkę. Takiego samego zwierzęcia nie kupię w sklepie. Nie wzięłabym żadnych książek, kosmetyków, czy telefonu. Miłość w życiu według mnie jest najważniejsza i tego się trzymam.
    Mam nadzieję, że cię nie zanudziłam moim komentarzem. Pozdrawiam, Monika.

    5: link do posta w którym wspomniałaś o Giveaway: http://redlipstickmonica.blogspot.com/2015/06/urodowe-popoudnie-giveaway.html
    e-mail: m.kalisz4455@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwujesz blog jako:Truskawkowy Świat
    2. Obserwujesz FanPage na FB jako:Dorota Walczak
    3. Udostępniłaś info na blogu (link) i/lub na FB imię i pierwsze 3 litery nazwiska lub cały link jeśli udostępniłaś z FanPage'a): http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/
    4: Odpowiedź na pytanie:
    Zabrałabym zdjęcia i pamiątki mojej rodziny.Najbardziej zależałoby mi na zdjęciach z moim już niestety zmarłym tatą.Wzięłabym jego krzyżówki,które codziennie rozwiązywał jak wracał z pracy i które cały czas trzymam u siebie w szafce.Dodatkowo zabrałabym misia pluszowego,którego dostałam od ukochanego,bez którego nie mogę zasnąć.Wzięłabym jeszcze telefon z wszystkimi kontaktami,żebym mogła rozmawiać z moją mamą:)
    5: link do posta w którym wspomniałaś o Giveaway:nie

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to znak, że post został przeczytany :) Zapraszam więc do dyskusji :)

URODOWE POPOŁUDNIE... © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka