Problemy z Bloggerem i listą czytelniczą. Czy wy tez tak macie?



Hey.
Niestety, to już kolejny raz, kiedy mój post nie pojawił się na liście czytelniczej. Kiedy blog był młodszy, wszystko działało jak trzeba. Od miesiąca na ok 10 moich postów, 7 pojawia się po 5-10 godzinach albo w ogóle. 
Czasem pomaga stworzenie kopii postu, która pchnie go na listę czytelniczą, a czasem i to nie pomaga. 
Wkurza mnie to o tyle mocno, że Wasze posty też mi się czasem nie pojawiają na mojej liście i nie wiem o czym piszecie i ze w ogóle opublikowałyście nowy wpis. 
Czy Wam też się tak dzieje? Czy macie dni, kiedy Wasz post jest niewidoczny dla innych? Niekiedy wchodzę na Wasze wpisy "opublikowane 5 minut temu" a tu data i godzina Z WCZORAJ!
Może wiecie, jak temu zaradzić? (O ile w ogóle ten post zostanie gdziekolwiek pokazany, ze go opublikowałam).

EDIT: Dopiero ten post pchnął mój wpis o peelingu z 9:00 na listę (Mamy 11:30 w tym momencie)

Problem jednak się nasila, coraz częściej posty utykają w próżni

7 komentarzy :

  1. Mnie czasami nie pojawiają się nowe posty na liście, a na blogu są i mnie to denerwuje, bo człowieka wprowadzają w błąd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo się u mnie dzieje ;/ Kiedy zrobię posty dwa dni pod rząd to po opublikowaniu drugiego dopiero ten z wczoraj jest wyświetlany i widzę że ten starszy jest dopiero odwiedzany - mimo opublikowania nowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi często pojawia się z opóźnieniem, ale wszystko się pojawia

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi sie tak czasami robi. U mnie np. Prawy pasek cały czas skacze ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami tak mam - często pomaga edytowanie postu i zapisywanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jakiś czas mam ten sam problem i nie mogę dojść od czego to zależy. A później samo przechodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za komentarze, cieszę się (ok, nie cieszę się wcale) że to nie tylko u mnie jest ten problem

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to znak, że post został przeczytany :) Zapraszam więc do dyskusji :)

URODOWE POPOŁUDNIE... © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka