Środa dla włosów - maska z mąką ziemniaczaną

Heyka.
Planowałam robić niedzielę dla włosów dopiero, ale z racji natłoku obowiązków w weekend, nie wiem czy dam radę. Poza tym zaraz potem była by aktualizacja, no więc dziś zrobiłam środę dla włosów, zwłaszcza, że testowałam pierwszy raz w życiu maskę z mąką ziemniaczaną, a przeczytałam o niej u Marty.

Od dobrych parunastu tygodni moje włosy nie widziały Castor Oil, więc na noc nasmarowałam nim pasma. Chyba wyszłam z wprawy, bo wyszło trochę za tłusto i musiałam dwa razy myć głowę ;) Myłam mieszanką - Sylveco pszeniczny, Scrub do skóry głowy Natura Siberica, Pilomax pielęgnacja i Hair Jazz. Po dwóch myciach takim mixem udało mi się domyć Castora.

Po odsączeniu nadmiaru wody na włosy poszła maska mix:
- łyżka mąki ziemniaczanej
- łyżeczka Pilomax pielęgnacja
- łyżeczka Pilomax regeneracja
- łyżeczka żelu aloesowego 92% od Skin79
- łyżka Planeta Organica avocado (z serii Africa)
- łyżeczka maski drożdżowej Agafii
- łyżeczka maski aloesowej Equilibra
- łyżeczka maski Herboil - awokado i oliwki
- łyżka Bingospa masło shea i algi (ta zielona)

To wszystko trzymałam na głowie pół godziny. Oczywiście maski wyszło dużo, więc porcje na kolejny raz przelałam do zamykanego słoiczka.

Po pół godzinie spłukałam wszystko i przemyłam Petal Freshem z Hibiskusem. Następnie wysuszyłam włosy.

Powiem tak - spodziewałam się lepszych efektów. Lepszego dociążenia i lepszej puszystości zarazem. Sadzę, że leki przyklap ze strony gdzie mam mniej włosów (nosze przedziałek na boku, a fotek nie ma, bo nie umiałam tak wykręcić ręki :D ) zawdzięczam Castor Oilowi, a lekko spuszone końce tym (aż) trzem myciom.
Nie jest jednak źle, włosy są bardzo mięciutkie w dotyku, nawilżone i przyjemne, do tego ładnie błyszczą i są sypkie. Spróbuje użyć tej maski bez uprzedniego oliwienia Castorem, może wyjdzie lepiej.

Pod spodem kilka fotek. Niestety musiałam je robić sama, za statyw służył mi parapet, a ostrość i tak się gdzieś gubiła. Ale ale, miałam za to sympatycznego asystenta ;)










Hej wam, spałem w drugim pokoju, a wy co robiliście? 



23 komentarze :

  1. Chciałabym mieć włosy w takim stanie jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Moze i w stanie są niezłym ale sa cienkie i bardzo delikatne. Takie włosy to koszmar w pielegnacji

      Usuń
  2. Wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW! ale mieszanka, nie wpadłabym na takie połączenie, a efekt super, włosy gładkie, wręcz idealne! Wyglądają na lejące i miekkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzucalam do miseczki wszystko co dobrze działa na moje włosy plus ta mąka :)

      Usuń
  4. I ja niedługo sięgnę po mąkę, zachęciłaś mnie. Nie wiem co chcesz od efektów,włosy wyglądają ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak bawić to ja się nie lubię ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale dokładnie jak, bo nie rozumiem ?:)

      Usuń
    2. Chyba chodziło o ten mix odżywczy, który przygotowałaś :) Ja tam lubię sobie sprawiać takie mieszanki :D

      Usuń
  6. widać, że są zdrowe :) świetne wygladzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne włosy, ale ja jestem leniwa i wolę gotowe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt b.fajny :) Włosy wyglądają zdrowo i fajnie są ułożone ;)
    PS. OBSERWUJĘ i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tego, ale włosy jakie zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny pies i piękne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mix! :) Prześliczne masz włosy, takie lejące :) No i piękny piesio :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to znak, że post został przeczytany :) Zapraszam więc do dyskusji :)

URODOWE POPOŁUDNIE... © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka