Natura Siberica - Odżywka w sprayu ROKITNIKOWA - rewelacyjne odżywienie i dobra stylizacja

Hey dziewczyny :)

Chciałam dziś przedstawić bardzo fajny spray witaminowy, który pomaga także w układaniu naszych włosów. Należy do rokitnikowej  serii Natury Siberici. 


Do stylizacji z linii rokitnikowej mam tez piankę, która bardzo lubię i która, teraz już mogę to stwierdzić - nie wysusza mi włosów. Jej recenzję znajdziecie TUTAJ  

Zamawiając ten spray miałam na uwadze odżywienie włosów, nawet nie wiedziałam, że kosmetyk ułatwia układanie. Przyszedł do mnie w zgrabnej buteleczce z plastiku, ozdobionej śliczną etykietą. Butelka jest plastikowa, z korkiem, a produkt wydobywamy z opakowania dzięki atomizerowi w złocistym kolorze. Jestem bardzo zadowolona z samego opakowania, produkt ma na prawdę elegancki design i właśnie takie szczegóły jak zloty kolor atomizera czy korek z dobrej jakości plastiku sprawia, że butelka jest ozdobą sama w sobie, choć to tylko opakowanie ważniejszego od niego produktu.


Spray ma konsystencję rzadkiego żelu i białawy kolor. zapach jest delikatny, dla mnie prawie nie wyczuwalny, lekko kwiatowy, przyjemny. 
Za 125 ml zapłacimy ok 25 zł. Cena średnia, ale tak samo jak pianka, spray jest bardzo wydajny.

A jakie zadanie ma spełnić spray? Przede wszystkim według producenta kosmetyk ułatwia rozczesywanie, pozostawia włosy grubsze i bardziej gęste, ochrania przed termo stylizacją. Odżywia włosy i wypełnia je życiodajną wodą. Zostawia powłokę ochronną na włosach i regeneruje ich uszkodzoną strukturę. Sprawia, że włosy są zdrowe i gładkie. 
W spełnianiu tych zadań pomagają wchodzące w skład witaminy i aminokwasy odżywiają i regenerują włosy, olej rokitnika ałtajskiego, marokański olej arganowy i nasiona syberyjskiego, białego lnu przyczyniają się do powstawania keratyny , która zapewnia wytrzymałość włosów i połysk. Białka jedwabiu wygładzają wierzchnią warstwę ochronną włosów, nawilżają i regenerują je*.


Moje wrażenia:
Używam sprayu od polowy długości aż po końce (na skalpie ląduje pianka, która pokrywa tez włosy do połowy w dół). Włosy po stylizacji są bardzo miękkie, błyszczące i mega nawilżone, nie puszą się i są dobrze dociążone. Nie mam problemow z rozczesaniem moich włosów nigdy, ale grzebień dobrze ślizga  się po pasmach, więc sprawy prawdopodobnie naprawdę pomaga przy rozczesywaniu. 
Nie zauważyłam większej grubości czy objętości włosów, jednak kłaczki wyglądają na prawdę bardzo zdrowo i przyjemnie. wydaje mi się, że kosmetyk przyspiesza suszenie włosów. 
Jeśli chodzi o stylizację, spray na prawdę dobrze utrzymuje moje podwinięte końce przez cały dzień, jednocześnie absolutnie nie skleja włosów. 
Czytałam opinie, że użyty w za dużej ilości, lub na bardzo cienkie włosy, niestety je obciąża. Ja jak pisałam, używam go od polowy długości aż po końce, więc obciążania nie zauważyłam, zwłaszcza, ze nie nakładam go jakoś specjalnie dużo, czasem się boje, że nawet za mało. 

Reasumując, polecam ten odżywczy spray. Włosy są po nim bardzo miłe w dotyku, dobrze wyglądają, a przy okazji możemy na niego stylizować nasze pasma.

I jeszcze skład:
Aqua, Glycerin, Dipalmitoylrthyl, Hydroxyethylmonium Methosulfate, Bis-Cetearyl Amodimethicone, Phospholipids (i) Glycine Soja (Soybean) Oil (i) Glycolipids (i) Glycine Soja (Soybean) Sterols, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil*, Argania Spinosa Kernel Oil*, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Oil*, Novosieversia Glacias Extract, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract*, Calendula Officinalis Flower Extract*, Althaea Officinalis Root Extract*, Pinus Pumila Needle ExtractWH, Picea Obovata Needle ExtractWH, Aquilegia Sibirica ExtractWH, Rhodiola Rosea Root ExtractWH, Biotin, Folic Acid, Cyanocobalamin, Niacinamide, Pantothenic Acid, Pyridoxine, Riboflavin, Thiamine, Yeast Polypeptides, Silk Amino Acids, Pinus Sibirica Seed Oil Polyglyceryl-6 EstersPS, Phospholipids, Sphingolipids, Hippophae Rhamnoidesamidopropyl BetaineHR, Hydrolyzed Vegetable Protein, Polyacrylate-1 Crosspolymer, Polyquaternium-44, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Cetrimonium Bromide, Glycerin, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Lactic Acid, Benzyl Salicylate, Butylphenyl, Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Linalool, Limonene

*Opis stworzony przy pomocy strony z produktem na TRINY.PL

16 komentarzy :

  1. Bardzo fajny ma skład, muszę wypróbować kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, sama jesteś zadowolona z żelu, ten produkt jest chyba podobny

      Usuń
  2. Pięknie się prezentuje ta butelka, bardzo ciekawy produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada :) a gdzie ten kosmetyk można zakupić?

    Pozdrawiam serdecznie, Ola.
    lightbeige.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. tak, atomizer jest bardzo wygodny, choc ja i tak porcjuje produkt na dłoń

      Usuń
  5. Chętnie bym spróbowała, może moje włosy by go polubiły :) Opakowanie jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęcające, póki co miałam tylko próbki szamponu i maski i bardzo mnie przekonały do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanowię się nad tym sprayem. Nie wiem tylko czy będzie wystarczający dla moich włosów. Od kiedy je przeproteinowałam mam problem z tym że się supełkują w ciągu dnia . Zmieniam odżywki jak rękawiczki żeby znaleźć coś co pomoże ale wciąż bezskutecznie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to znak, że post został przeczytany :) Zapraszam więc do dyskusji :)

URODOWE POPOŁUDNIE... © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka